vrijdag 16 februari 2018

Crazy for CAS reminder kaartje #3: Knuffelbaar!

Hallo iedereen,

Wat een leuke challenge met 'Knuffelbaar' als onderwerp! Ik had zoveel ideeën dat ik het moeilijk vond om een keuze te maken.
Bij knuffelbaar denk ik onmiddellijk aan schattige puppies of speelse kittens; zachte konijnen of leuke cavia's. Maar ook aan teddyberen of pluchen panda's. Het eerste kan beroepsmisvorming zijn☺; het tweede is waarschijnlijk een overblijfsel uit mijn jeugd. Echt; ik heb nog steeds de pluche pandabeer waar ik; ik moet toen 7 of 8 jaar geweest zijn, maanden voor gespaard had!
En ik heb van deze onderwerpen nogal wat stempels en die-cuts maar na wat keuzestress koos ik uiteindelijk voor deze combinatie:

Handmade greeting card with Art Impressions Cat & Dog mini set and Stampin' Up Lovely Words thinlits
Cardfront with Art Impressions Cat & Dog mini set and Stampin' Up Lovely Words thinlits
Het DP van Gummiapan past goed bij het Crumb Cake papier en geeft het een hele zacht look. En het kaartje kreeg nog een staartje LOL:

Handmade greeting card with Art Impressions Cat & Dog mini set and Stampin' Up Lovely Words thinlits
Backside of the card with AI Cat & Dog mini set and SU Lovely Words thinlits
En jullie weten het hé: ook designer papier kan CAS zijn! Niet aarzelen dus en doe zeker mee met onze challenge!
Gebruikte materialen/used materials:
  • cardstock: SU Crumb cake
  • DP: Beige Spotty from Gummiapan
  • stamp and die-cut: Art Impressions Cat&Dog mini set
  • colouring: copic markers C600, 590, 530 and 170
  • text die-cut: SU Lovely words thinlits
  • text stamp: SU Teeny Tiny Sentiments
  • ink: SU Crumb cake
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

5 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs gaaf reminderkaartje voor onze challenge bij CFC! Dat hondje is zo leuk, zeker ook aan de binnenkant. Tof idee zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, en zo lief, die achterkant !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Iefje, bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Dan kom ik ook eens kijken! Wat is dit een schat van een kaart! Mooi! Ook je pandakaartjes zijn tof, ik ben je nieuwe volger ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo, hihi, die binnenkant is toch wel zoooo schattig. Wat een geweldig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen