zondag 22 oktober 2017

A. Renke kaart en Gummiapan kadoosje

Hallo iedereen,

De laatst weken toonde ik hier kaartjes die ik op workshops maakte en deze week is dat niet anders. Want verleden zaterdag was het open deur bij Inge en Maries van 'In 't Woefke' in Deurne met een gratis make en take. En daar ga ik steeds graag naar toe want je leert altijd wat bij en je komt ook nog eens met een leuk kaartje thuis! Fijn toch?
Het eerste kaartje is gemaakt met een kleine afbeelding van DP van A. Renke. De banner werd gestempeld met een dennenappeltje van Gummiapan dat ook uitgestanst werd en voor een leuke 'voetnoot' zorgt.
A. Renke fox DP and Gummiapan stamp card
A. Renke fox DP and Gummiapan stamp card
De tweede make and take kwam van Nancy en was een kadoosje van Gummiapan. Zowel het doosje als het engeltje zijn van dit leuke merk; dat engeltje zal zeker op mijn kerstkaartjes regelmatig terug te vinden zijn!
Kadoosje van Gummiapan
Kadoosje van Gummiapan
Het is alweer veel te laat geworden dus ga ik snel afsluiten; ik hoop volgende week de tijd te vinden om bij jullie op blogbezoek te komen!

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje



3 opmerkingen:

  1. Hallo Iefje,
    wat leuk dat je bij In 't Woefke bent geweest. (Past ook helemaal qua naam bij jou!)
    En je doosje is ontztetend leuk!
    Ook je kaart trouwens met de vos...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk gedaan! het dennenappeltje is LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Iefje,

    Fijn dat je de workshop leuk vond...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen