zondag 23 juli 2017

Art Impressions Doggy Kisses

Hallo iedereen,

Jullie zullen ongetwijfeld al gezien hebben dat de laatste kaartjes wegens tijdsgebrek een eenvoudige lay-out hadden maar deze week wou ik een ander kaartje maken want een goede vriendin vierde dit weekend haar pensionering. 
En ze is een echte hondenliefhebster dus was het een uitgemaakte zaak dat er zeker een hondje op moest komen. Dat vind ik juist het leuke aan zelfgemaakte kaartjes; je kunt ze volledig 'op maat' maken!

Ik dacht onmiddellijk aan de Art Impressions set Doggy Kisses ondanks het feit dat deze eigenlijk voor get well kaartjes bedoeld is.
Maar het hondje dat op zijn rug ligt met zijn pantoffels aan leek mij even gepast te zijn voor iemand die 'op rust' gaat. Gelukkig heeft hij geen thermometer in zijn mond of een ijszak op zijn hoofd want hoe ik dat zou moeten wegwerken of verklaren zou moeilijk geworden zijn ☺.

Art Impressions Doggy Kisses
Art Impressions Doggy Kisses for a retirement card
Art Impressions Doggy Kisses


Het inkleuren begin ik steeds leuker en leuker te vinden naarmate ik het meer doe; vroeger was het resultaat toch niet zoals ik voor ogen had... Vooral het schaduwen vind ik nog steeds moeilijk maar oefening baart kunst!

Art Impressions Doggy Kisses
Art Impressions Doggy Kisses
Het feestje was erg leuk, het eten lekker, het cadeau een succes en het kaartje werd bewonderd - een fijn weekend dus!


Used materials/gebruikte materialen:
  • paper and ribbon: from my stash
  • embossing folder: Crafts-Too Bone & Paw Print
  • stamp dog: Art Impressions Doggy Kisses
  • text: Het Scrapbook Atelier HP stempel 48f
  • ink: Versafine Onyx Black
  • colouring: Faber-Castell pencils and a waterbrush
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje


3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk kaartje! En je kleurwerk is prachtig! Veel doen inderdaad, dan gaat het ook steeds beter.
    Voor mij is dat ook zo, dat je elke ontvanger blij kunt maken met een kaartje op maat..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig kaartje, ziet er leuk uit.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi gedaan, een grappig stempeltje is het .

    BeantwoordenVerwijderen