zondag 5 februari 2017

Baby kaart

Hallo iedereen,

Deze week een leuk kaartje gemaakt voor de geboorte van het zoontje van een collega. Ik hou ervan om baby kaartjes maken, er zijn zoveel schattige embellishments voor! Hier gebruikte ik een vilten locomotiefje op zijn slabbetje - is het niet snoezig?


baby card onsie

En het grote voordeel van zo'n handgemaakt kaartje is dat je de naam van de baby erop kunt zetten zodat het een erg persoonlijk geschenkje wordt.
Dat deed ik met de Stampi, een variant op de gekende stempelhulp de Misti. Deze kun je kopen bij Inge van "In 't Woefke" (link in de zijbalk). En je krijgt er gratis een demonstratie bij!

Tip van de week: het lintje knipte ik uit een aangekocht t-shirt. Daar zitten dikwijls lintjes aan om het in de winkel goed op de kapstok te laten hangen maar ik knip ze er steevast uit waardoor ik een hele doos vol heb met gratis lintjes in allerlei maten en kleuren!

baby card
 
Op deze manier kun je het rond de hals van een fles hangen als geschenk voor de trotse ouders - is dat geen cool idee?

Groetjes en nog een fijne (werk)week gewenst,
Iefje 
 
Mocht je vragen hebben over de gebruikte materialen of de toegepaste techniek laat dan een berichtje achter en ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden.
If you have some questions about the materials or techniques I used for my cards, please leave a message and I will give you an answer as soon as possible.

1 opmerking: