zondag 1 april 2018

Pasen!

Hallo iedereen,
Vandaag is het Paaszondag dus dat vraagt toch echt om een typisch paasproject. Geen kaartjes maar wel cadeaulabeltjes want ik wou een aantal mensen bedanken. Dankzij hun hulp en inzet kan mijn vader (92 ondertussen) nog steeds zelfstandig thuis wonen. Hij gaat 2x/week naar het dagcentrum maar op de andere dagen komen de verplegers, familiehulp en kinesist om hem te verzorgen. Dus heb ik 5 snoepdozen gekocht en evenveel labeltjes gemaakt!
Handmade gift tags for Easter
Some thank you gift tags for Easter
Ik heb maar 1 snijmal met (paas)eieren dus hiermee ben ik aan de slag gegaan en vermits het labeltje te klein was om er nog iets naast te plakken heb ik het konijntje uit het paasei gestanst. De teksten zijn van Joy en hiermee kun je verschillende combinaties maken. Ik heb ze met Stazon gestempeld omdat de labels uit glanzend papier waren en ik ervoor vreesde dat andere inkten niet goed zouden opdrogen.
Nog een gaatje in de konijnenoren gemaakt, labeltje aangehangen en klaar was kees!
Handmade gift tags for Easter


Gebruikte materialen/used materials:
  • Egg: Craftemotions Eggs with chicks
  • Bunny: Impression Obsession Die277-E
  • text: Joy Noor Design 6410/0020
  • ink: Stazon Timber


Hopelijk kunnen jullie morgen genieten van een extra vrije dag en indien niet, niet getreurd want ik moet ook werken!

Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat schattige labeltjes, heel mooi gedaan. Die mensen, die jouw vader helpen, verdienen zeker zo'n cadeautje. Jammer dat je morgen al moet werken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zeg dat hij zo thuis kan blijven. Dat is wel een haasje waard. Leuke labels hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ongelofelijk, wat een geweldige leeftijd en dan nog zelfstandig wonen. toe maar. die mensen verdienen die paashaas, het is toch superlief als je zo een compliment ontvangt.

    BeantwoordenVerwijderen