zondag 25 maart 2018

Allemaal Cats on Appletrees!

Hallo iedereen,


Ik beloofde jullie nog een kaartje met de stempeltjes van Cats on Appletrees en eindelijk is het afgeraakt. Het was wat extra werk want ik haal de stempeltjes eerst van de houten blokjes af om ze met de EZmount 'cling' te maken zodat ik ze in de stempelhulp kan gebruiken. Ik vind het namelijk moeilijk om van de eerste keer een volledig zwarte afdruk te krijgen en gebruik daarom graag de Stampi.
Het ontwerp zat al een tijdje in mijn hoofd en nu dus uiteindelijk gemaakt. Alleen kon ik er geen gepaste tekst bij bedenken dus mocht iemand een leuk idee hebben dan hoor ik dat graag!
Cats on Appletrees doggy card with Wilma
Cats on Appletrees doggy card with Wilma

Cats on Appletrees doggy card
Cats on Appletrees doggy card
En wat ik aan deze stempelreeks zo leuk vind is dat je er zoveel verhaaltjes mee kunt uitbeelden. Gebruiken jullie ook deze grappige stempeltjes of niet? Laat maar een berichtje achter dan breng ik jullie zeker en vast een bezoekje!

Gebruikte materialen/used materials:
  • stamps:
    • animals: Cats on Appletrees
    • lamp post: Memory box Birds on a lamp post
  • ink: Archival Jet black
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

4 opmerkingen:

  1. Oh dat vind ik altijd zo knap! Je hebt er echt een verhaal van gemaakt. Ik lig hier dubbel van het lachen! Hahaha, wat ontzettend grappig! Helemaal die met Wilma.... weet ze waarop ze staat te wachten?? Hihihi! Heerlijk om dit even te zien vor et naar bed gaan!! Goede werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een super-leuke kaart, ha, ha, die staan allemaal aan te schuiven om de paal te gebruiken ! Netjes in de rij..... Geweldig ! Ik gebruik die COAT stempels ook graag, maar het is weer eventjes geleden... Groetjes, en het was tof, je zaterdag nog eens te zien ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en grappig kaartje Iefje. Brengt spontaan een glimlach naar boven.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JHahahaha, dit is nou echt zo grappig! Wat een geweldige kaart. Ik kan me zoveel leuke sentimenten bedenken hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen