zondag 14 januari 2018

Shadowpainting kaartje met Papermania Urban Stamp Bird

Hallo iedereen,

Toch een klein berichtje van mij want mijn reminder kaartje op de CFC challenge blog verschijnt pas dinsdag en niet morgen zoals ik verleden week verkeerdelijk zei.
Wat een zalig weer vandaag hé, het leek wel lente! Ik was niet van wacht en had ook geen andere afspraken dus het werd een heel kalm en ontspannen weekend! 
Ik ben in mijn 'kerstkaartenopruiming' gevlogen en heb ook mijn andere kasten eens onder handen genomen. En daar heb ik nogal wat half afgewerkte dingen teruggevonden. Nou ja, ik wist ergens wel dat ik ze had maar ze lagen her en der verspreid en uit het zicht is uit het hart nietwaar? Nu ligt alles netjes gesorteerd: achtergronden bij achtergronden, nog in te kleuren afdrukken bij elkaar en alle design papier netjes op een hoopje!
Maar terug naar mijn kaartje van deze week. Ooit, lang geleden, heb ik met een vriendin eens een workshop Shadowpainting gevolgd. Ik vond het leuk om te doen maar wel moeilijk en kocht deze stempel om het uit te proberen. Want met de losse hand de liner aanbrengen lukte mij nog minder dan het inkleuren... En als je de lijnen embost dan heb je ongeveer hetzelfde principe toch?
Handmade shadowpainting greeting card with Papermania Bird stamp
Greeting card with Papermania Bird stamp: colouring with shadowpainting
Ik weet absoluut niet meer met welke kleuren ik gebruikt heb maar zo te zien is de achtergrond met effectzout gemaakt. Ik dacht dat ik er verschillende van gemaakt had maar er is maar één opgedoken, de andere zullen in de prullenmand verzeild zijn vermoed ik. Maar het is wel een leuke stempel, misschien moet ik er eens wat anders mee doen? Nu werd het een gemakkelijk en snel kaartje!
Gebruikte materialen/used materials:
  • stamp: Docrafts Papermania Urban stamp Bird PMA803304
  • coloring: Shadowpainting
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst:
Iefje

2 opmerkingen:

  1. Ha Iefje,
    ik weet eigenlijk niet wat shadowpainting is (zal het opzoeken) maar je kaartje ziet er geweldig uit! Heerlijk zo'n weekend! Ik kom over een paar uur uit de nachtdienst en ben vrij tot de 23e! Ook al zo fijn. Een keer een bereikbare dienst, maar ach, dat kan vanuit huis.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje, ik heb shadowpainting nog niet geprobeerd. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen