zondag 24 december 2017

Kerstkaart met 'Xcut mixed cats' snijmal

Hallo iedereen,

Verleden week geen kerstkaartje wegens mijn reminder kaartje voor de Crazy for CAS challenge blog maar deze week ga ik weer gewoon verder hoor want ik heb er nog een paar nodig! Het werd een kaartje op maat van de ontvangers die (onder andere) 2 katten hebben. En ik hoop echt dat ze  nu zo bezig zijn met het vieren van kerstmis zodat ze deze blog nog even niet ontdekken☺.
Ook hier is het enorm druk in de aanloop naar de feestdagen; vooral op Brucargo (de cargoluchthaven waar ik parttime levende dieren en dierlijke producten keur) is het erg hectisch. Door de verhoogde aanvoer van buitenlandse producten (bv Canadese kreeften) is de werkdruk erg hoog en zijn overuren eerder regel dan uitzondering...
Weinig tijd dus om achter mijn bureau te kruipen vandaar dat dit kaartje vrij eenvoudig is maar daarom niet minder leuk toch?
Handmade Christmas card with Xcut mixed cats die cuts
Handmade Christmas card with 2 adorable cat silhouettes
Maar vooral wil ik langs deze weg iedereen gelukkig kerstmis toewensen! Geniet van de feesten, samen met familie en vrienden en (hopelijk) van de extra vrije dag. MERRY CHRISTMAS!!

Gebruikte materialen/used materials:
  • card: kraftpaper
  • glitterpaper: Craftemotions Gold and Red
  • die-cut cats: Xcut mixed cats
  • die-cut bow: Stampin' Up Balloon framelits
  • die-cut square: Die-namics from MFT
  • star: Gummiapan Spröt D170741
  • embossing folder: Snowfall by Sheena
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! En nu ben je vrij? Of hebben jullie ook dienst tijdens de feesten?
    Geniet er in elk geval van.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je leuke kaarten Iefje. Ik ga je volgen... fijne feestdagen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart Iefje, wauw, je hebt het extra druk met de feestdagen ! Ik wens je alvast een heel gelukkig, gezond en creatief 2018 en hopelijk is het in januari wat minder druk voor jou ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje.
    ik wens je voor 2018 vele mooie en creatieve momenten toe. bedankt dat je jou kaartjes met ons deelt en je leuke berichtjes daarbij. (en natuurlijk dank voor je reacties bij mij).

    BeantwoordenVerwijderen