maandag 18 december 2017

Crazy for CAS reminder kaartje: Waar is dat feestje?

Hallo iedereen,

Een maandagberichtje van mij want vandaag verschijnt dit kaartje als reminder op de Crazy for CAS challenge blog met als thema 'Waar is dat feestje?' 
En als ik het woord feestje hoor denk ik onmiddellijk aan cadeautjes, taart en ballonnen (vooral aan taart LOL)! Ik koos voor het eerste en haalde een oude stempel van onder het stof: Tilly with presents van Wild Rose Studio.
Ik vind het een fijne stempel om in te kleuren want je kunt je uitleven op de pakjes!
Crazy for CAS challenge: waar is dat feestje?
Crazy for CAS challenge #1: Tilly with presents from Wild Rose Studio
Elke kleur is mogelijk, je kunt glitter of glossy accenten toevoegen; het maakt het allemaal nog feestelijker!
Crazy for CAS challenge: waar is dat feestje?
Of met een randje rond:
Crazy for CAS challenge: waar is dat feestje?
En in het vierkant; ook niet mis ☺:
Vergeet zeker niet om mee te doen aan de challenge, wie weet val je in de prijzen en zo niet dan heb je toch veel plezier gehad aan het maken van het kaartje, net zoals ik!


Gebruikte materialen/used materials
  • cardstock: artist drawing paper 225 from Schut
  • stamp: Tilly with presents from Wild Rose Studio; text from Craftunlimited
  • ink: Versafine Onyx Black
  • coloring: Faber Castel aquarelpencils and aquabrush
  • diecut: stitched rectangles and banner from Crealies
  • dots: Nuvo Crystal drops Gloss White
Creatieve groetjes en een fijne (werk)week gewenst,
Iefje

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn allevier superleuk en vrolijk! En natuurlijk ook heel feestelijk :-) Perfect reminderkaartje voor CFC dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooie kaartjes, heel schattige stempel en prachtig ingekleurd ! Ik heb vandaag ook een kaart met Wild Rose Studio stempel op mijn blog geplaatst, wel een andere ! :o)
    Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zeker mee doen, maar ik moet mijn kamer vinden. oh nee, die weet ik wel te vinden, maar mijn bureau is zoek. Nergens te bekennen, spoorloos! Ik ben bang dat hij ergens onder de troep vandaan komt, hihihi...en dan kan ik weer aan de slag.
    Jouw kaartjes zijn super, stuk voor stuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha en nog een en nog een, geweldig! Wat een feestje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen