maandag 27 februari 2017

Kids card

Hallo iedereen,
 
Na zo'n 14 dagen non stop gewerkt te hebben (ik was verleden weekend van wacht) doet even uitblazen veel deugd en kon ik dit weekend mijn batterijtje weer opladen.
 
En eindelijk heb ik mijn 'werkplek' eens opgeruimd! Hebben jullie dat nu ook dat na het maken van maar een paar kaartjes alles overhoop ligt? En al helemaal als ik iets ingekleurd heb; dan liggen er overal potloden, markers en Zig penselen in alle kleuren en maten.
Maar nu dus niet meer, ik heb netjes alles weer op zijn plaats gelegd en ben dan nog een tijdje bezig geweest met het opbergen van mijn stempels. Ik heb lang gezocht naar een opbergsysteem dat voor mij werkt en dat heb ik eindelijk gevonden denk ik...
Want ik heb al verschillende systemen gehad waar ik in het begin enthousiast over was maar waarvan later bleek dat het toch niet mijn ding was.
 
Maar dit weekend heb ik ook een kaartje gemaakt voor mijn achterneefje die volgende week 1 jaar wordt!
En dit is wat er uit mijn handen gekomen is:
 
kids card
Kids card with googly eye's and a hidden message...

card for kids
... because when you look in his mouth: surprise!

En omdat ik dan toch bezig was en er binnenkort  een achternichtje jarig is maakte ik er dan maar onmiddellijk twee. Maar niet dezelfde uiteraard: zonder wielbelogen maar wel met een wobble veer onderaan zodat hij leuk heen en weer staat te wiebelen.

card for kids
Kids card on a wobble spring

Kids card with wobble spring
Wobble spring
Zo, dat was het kaartje van de week; nu moet ik rennen want ik heb 2 huisbezoeken te doen.
 
Creatieve groetjes en een prettige (werk)week gewenst,
Iefje


1 opmerking:

  1. Nee, dat heb ik dus echt niet. Zodra ik iets gebruikt heb ruim ik meteen weer op. Ik kan niet tegen een rommelig bureau, hahaha. Leuk deze kinderkaart

    BeantwoordenVerwijderen